♥ I wanna rock n roll all night, and party everyday!

Ja, asså jag är inte frisk. Har varit hemma ifrån skolan också eftersom att jag inte kan röra mig ur sängen in princip. Trodde att tabletterna hjälpte, vilket dem gjorde i någon timme på när jag vakna men helt plötsligt så började jag nysa och hosta som en galning. Kan inte prata för den delen heller. Låter som en kärring som har rökt i 100 år på något sätt. Jaa... Ni förstår.

Har kollat på film och tv hela dagen. Har bestämt mig för att se Harry Potter ifrån början och har redan sätt första filmen. (wow) Mitt internet har varit dött så har inte kunnat blogga förens nu. Intressant inlägg, ellerhur?



hahaha, vi snackar lxsm 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0