♥ If sleep is important, then why does school start so early?

Anledningen till varför jag inte bloggar så mycket är för att jag inte har något alls intressant att skriva om. Jag menar, hur kul är det att läsa om var jag ska, vad jag gör, vad jag ska göra osv. Hela dagen? Nä, enormt tråkigt. I en bra blogg ska det innehålla så mycket mer än bara vardag och vad man gör. För det är rent ut sagt dödstråkigt att läsa det. Kan inte folk skriva om intressanta saker så skriv inte alls. Så känner jag.

Men ifs, för tillfället så har jag inga saker att skriva om. Så därför är det lite mer vardag och mindre av det lilla extra som jag stoppar in i min blogg lite då och då! Ja, det lät fel men skit samma. Jag kollade igenom bloggen lite snabbt precis och såg att min blogg innehöll en jävla massa tråkiga inlägg. Skäms över mig själv. Om jag inte tycker att den är rolig så vem ska mer tycka det då? Därför ska jag ge er ett löfte.

Så fort jag får mobil (Kanske imorgon, iiii!) Så kommer min blogg att innehålla mer videoinlägg där jag snackar om mina åsikter. Jag kommer att lägga in mer musikklipp där jag tex visar mina skills på gittarr/piano och mina ikke skills på sången. Men ja. Det kommer att komma mer långa inlägg om mina känslor och min syn på livet och det kommer att komma en hel del humor. Jag strävar efter en humorblogg med en blandning om min syn på livet, musik och liiite vardag.

Så fort jag får en tillräcklig motivation för att blogga så kommer min blogg sättas igån ordentligt. Jag menar på riktigt. Den kommer att bli grym!

Vad tycker ni om det?


Med det säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0