♥ Let's have a toast for the assholes and run away as fast as you can!

Håller på att ladda ner lite filmer nu till ikväll om det blir något sånt. Bara skräck, för nu jävlar ska jag få med frida på det! Haha, ägd frida! Hoppas hon inte ser detta för då kommer hon nog att dampa liiite mycket sen när jag träffar henne!

Nu ska jag klä på mig och fixa undan snabbt på rummet, sen blir det ''utgång'' i laröd med Frida, Stina och några killar. Kommer inte ihåg vilka riktigt. Sen beger vi oss vidare till husbilen. Blir inte kvällen bäst så är det något som är helt cp, för det blir alltid bäst när man blandar lite Fridaawesomeness och Feliciaawesomeness!


Happyness.
That's just hwo i describe my thaughts when i'm with you!
I love you, best friend!

Btw, Alisya beundrar mig mega mycket. Hon tycker att jag är det coolaste som finns. Och det är så det är! Om ni vill gå in på hennes blogg så är det http://aalisyamicoogullari.blogg.se/. Fast... min blogg är såååå mycket bättre och det vet vi alla om ;)

Kommentarer
Postat av: alisya

AHHAHAHAHAHAHAHAHAH klart felicia !

2010-11-20 @ 20:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0