♥ Neej, nu jävlar ska jag plugga hårt!

Hade absolut ingenting att göra så jag tänkte lite på vad jag skulle göra. Tänkte på att spela lite random spel på ännu mer random sidor som hamsterpaj, jesper osv. Men mitt förnuft kom till fånga och nej nu ska jag plugga. Jag ska plugga hårt som fan! Jag ska klara detta jävla provet. Så är det bara!

Så just nu sitter jag med biologiboken i högsta hugg och emomusik i hörlurarna faktiskt. På något sätt så pushar det mig frammåt. Fråga absolut inte varför.

Men vad är det jag pluggar? Jo, kapiltlett heter Människan & Droger. 25 jävla sidor med onödig fakta. Det är så mycket ointressant och tråkiga grejer som jag inte vill ha i huvudet.  Jag bryr mig inte om cannabisväxten och THC. Jag ska aldrig droga i mitt liv, så måste jag kunna allt om det?

Någon som har några inlärningstips så att jag i alla fall klarar provet?



Pallar inte ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0