♥ That's why i love u ...

Hej kära bloggläsare! Jag vet att ni har saknat mig, hihi.

Har ikke kunnat uppdatera nu på lovet eftersom att jag har varit i perstorp (suck). Kom hem igår. Men nu är jag hemma och uppdateringen kommer att bli bättre från och med imorgon eftersom att jag ska sova hos moster ikväll. Haha, statistiken ligger på 90 om dagen även fast jag inte uppdaterar! Är inte det sjukt? Men folk, ni vet väll att ni kan följa mig via bloglovin? Kramis på det!

Min mobil är 100% död och borta. Hittar inte den. Inte för att den funkar precis, menmen. Har hittat min gamla handdator mobil. Men dock går den inte att sätta på trots att jag har laddat den i 3 dagar i sträck. Ska till väla lite senare, så då går jag inom en mobilaffär och ser om dom kan vara till någon hjälp. Så ni folk som vill få tag på mig, så tyvärr...

Men nu ska jag duscha. Känner mig jääävligt loffig. Vi hörs sen!



gammal bild, men där är mobilen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0