♥ Var i helvete är världen på väg?

Okej... Satt och kollade runt lite på youtube för att jag har absolut inget liv. Så ser jag en film där en treåring gråter för att hon älskar Justin Bieber och vill att hon ska vara hennes familjemedlem? Filmen är --> Här <-- (Inbäddning inaktiverad på begäran)


Hahaha! 4:09 är bääääääääääst!


Förlåt alla Justin Bieber fans nu, men Justin är nog historiens sämsta artist. Han har världens pottfrilla och sjunger som en tjej. Fattar inte varför vissa tjejer bölar såhär för en kändis. Känner folk som mycket väl kan böla över honom och känner folk som faktiskt har gjort det. Inte av samma anledning, men ändå lika patetiskt. Hallå? Han bor fan i en annan världsdel. Och jag vet inte om ni har fattat detta, men av alla de 15,7 miljonerna (på facebook) som gillar honom tror ni han väljer just dig då? Näää... skulle inte tro det. Han vet inte ens att du existerar!

Pallar faktiskt inte lägga ner mer tid och energi på detta. Det är enormt irriterande och frustrerande. Så jag ska gå och fiska nu! På tal om fiska, jag saknar Molly! Kom hem matvrak :( ♥


Kommentarer
Postat av: K

han är bäst ;)

till o med bättre än dig !

inget illa menat!

2010-11-21 @ 22:17:08
Postat av: jennifer

det är ändå rätt så gulligt av tjejen, sedan finns det ju ett klipp då hon får träffa han pga av det här klippet, och det är urgulligt.



Men att hon grinar över Justin Bieber är en helt annan sak, men sen ör hon ju bara 4 år typ.

2010-11-22 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0