♥ “Well, I hate to tell you I told you so but... Wait a minute, i love saying i told you so! " I TOLD YOU SOO"”

Har haft en härlig dag ensam hemma hos mamma med min underbara vovvsing chiki. Hon är riktigt gammal nu (11,5 år) Så det är bäst att jag tar vara på tiden med henne. Jag menar, detta stod det på wikipedia. Dvärgpinschern är en relativt frisk hund och lever längre; 15 år är vanligt. Har 3 år kvar med henne, om inte mindre. Gud vad detta börjar bli sorligt! Ska vi gå över till något roligt istället?

Jag ska låsa upp mobilen imorgon, wihooo! Ska bli mega grymt. Har inte kunnat smsa på hur länge som helst och det är frustrerande. Så jag ska gå och fiska noo! (Jaaa, det skämtet mellan mig och molly!) Juste, påtal om molly. Fick en kommentar för ett tagsen att jag inte la upp bilder på mina vänner och att hon/han ville veta hur molly ser ut. Asså, liiite udda kommentar? Haha, jaja. Allt för mina läsare.





Michelle, Molly & Jag

---> Mollys blogg <---


Kommentarer
Postat av: molly

HAHAHAHA, VÅR HUMOR ÄR SÅ BÄST :'D



lite udda kommentar... hmm, vem är min stalker? O.o

2010-11-11 @ 14:48:15
URL: http://ekelunds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0