♥ Well I just heard the news today, It seems my life is going to change. I close my eyes, begin to pray.Then tears of joy stream down my face. With arms wide open Under the sunlight Welcome to this place I'll show you everything. With arms wide open.

Oj shit, glömde bloggen förlåt! :$
Glömde totalt bort att jag skulle blogga och det ursäktar jag mig för hihi. Men hinner inte skriva värst mycket eftersom att jag är påväg ut till kristin med stina där vi ska köra anden i glaset. underbart! Vad vore jag utan dom?

Hur mår ni föresten? Jag mår skiiiiiiiiiiiiiit, rakt ut sagt. Tänker inte ljuga i bloggen och säga att jag mår bra när jag inte gör det. Ni förtjänar sanningen.

Vi hörs ikv, loveu!



älskarer!




Creed – With Arms Wide Open

GRYM LÅT! Texten = underbar. Helt klart en favorit låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0