♥ What's the diffrent between life and a nitendogame? In the nitendogame you will get new chances, even when it's game over...

Tänkte höra av mig och säga hej. Det var ett tag sen ju! Jag kommer uppdatera dåligt nu av samma anledning som jag har uppdaterat dåligt innan. Jag har inget att skriva om. Världens blogg torka. Dessutom är jag gryyyyyymt förkyld. Hatar det. Näsan rinner, samtidigt som jag är täppt. Hela näsan är svullen och det gör så enormt ont. Jag kan inte sluta hosta och är hes som en kille i målbrottet. Nyser 24/7 och näsan är en snorfabrik. Huvudvärk och skit ockå. Ja... kul liv.



haha omg!


Kommentarer
Postat av: sophiiiiiiiiie ^_^

hähä, erik grönwall är liiiite bortglömd nu ;)

2010-11-15 @ 12:24:51
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0