♥ You don't know me at all. I have not even touch you. How damn can you call me disgusting when you not even know me? Fuck you. You should know that you looks like a asshole...

Springa iväg ifrån skolan och hemmet, Stänga av mobilen och allt som har med kontakt att göra. Dra till något random ställe, kanske mitt i skogen. Sitta på ett mörkt random ställe och bara lyssna på ljudet av emomusiken från ipoden. Bara komma bort ifrån allt, bara vara ensam. Typ... död? Det är stora bud på det asså. Ingen bryr sig om var jag är ändå så ...

Min dag i stora drag:
Städa, duscha, träna och baka.

Ja, mer intressant än så blir det inte än såhär. Dagen har varit hemsk. FYFAN vad folk kan vara hjärtlösa. Det är sjukt. Jävla svin asså!



älskardig stinisfinis <3


Kommentarer
Postat av: kristin

Hänt Felicia?

Jag kom på världens idé asså. :D istället för att springa till skogen eller va det nu va, så kan du springa till mig, och dega. :D bud på de? hör jag 50? 100? och såld till den söta damen vid namn Felicia. ;)<3

2010-11-22 @ 22:02:52
URL: http://kristinunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0