♥ 3/7 - 20/10 , tack för tiden...

this is sad.

Ja, då var man singel igen. Tyckte att det behövdes med en liten bloggpaus faktiskt. Är i alla fall tillbaka på spåret igen men det kommer inte att bli den bästa bloggningen, menmen. Jag mår inte så jättebra, så uppdateringen kommer nog att bli ganska usel faktiskt.

Får damp på min mobil! Den levererar inte några av mina sms och vissa personer får inga sms av mig alls, fast jag skickar en massa. Den har damp. Tur att man ska få ny i december! Hihi, om jag tjatar nog mycket så kanske det blir en iphone och det gillas!

loveu!


Kommentarer
Postat av: sophiiiiiiiiiiiiiiiiie ^_^

fina felicia...

finns alltid här. <3

2010-10-22 @ 21:40:54
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0