♥ dock är det inte en skäggig dag för jag har skäggont i magen jag.

Haha, gillade rubriken! (?)

How are you? Jag mår inte bra dock. Har enorma smärtor i magen och illamående. Kände mig lite som en sjuksköterska eller docktor när jag sa det, så det var därför jag sa det på det sättet. Om ni där ute ville veta, anteckna gärna lxsm. Men ja, jag har enooormt ont i magen och kan knappt stå upp så ont jag har. OMG. Får la kanske stanna hemma ifrån skolan. Får se hur det går...

Annars så är det en lång och tråkig skoldag med samma gamla vanliga ämnen som spanska, projekt, klassråd, engelska och idrott har jag för mig. TRÅKIGT! Hatar skolan och orkar inte gå dit, bläääääää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0