♥ Get up and put your money where your mouth is.

Hemma men orkar inte blogga. Dock gör jag det ändå, ackack.

Kom dit lite sent, thihi. Det var teater direkt och ska jag vara ärlig så var teatern riktigt enormt bra. Det var 5 olika ''ungdomar'' som gjorde olika sketcher. Trodde det skulle vara teater om gud osv, med det var långt ifrån. Vissa delar så svor dom och en tjej var en rysk hora på en sketch (tror jag) så det var absolut inte som jag trodde. Den var enormt grym den saken.

Sen så gjorde vi en ''lek'' och tillslut så skulle vi se hur mycket inkomst man fick i månaden. Man skulle kasta ärtpåsar, slå tärning, kasta pil osv. Jag fick en månadsinkomst på 50 kr. JÄTTEKUL! hihi. Missade bussen, så jag kunde inte gå på dansen idag. *storböla*. Sen vart det tipsrunda och efter det korvätning, då jag hyllade nemo. Sen var det kyrka och det var rent ut sagt skittråkigt.

Nu är jag hemma och ska kolla på film. Vilken vet jag inte. Vi hörs sen. Puss!



älskar bilden asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0