♥ hmmm...?

Först och främst så måste jag bara ''be om ursäkt'' för min dåliga uppdatering. Jag har fått tillbaka min dator osv så det är inget sånt. Så denna gången är det mig själv som jag får skylla. Jag har ingen motivation med att blogga. Det är lite tråkigt nu för tiden. Först och främst så har jag ingenting att blogga om och sen så känns det onödigt att blogga när ingen kommenterar! Eller jo, har märkt att Sophie kommenterar nästan alla mina inlägg :) och det är megakul att få kommentarer. Jag menar, det tar inte så lång tid?

Dessutom, vilket ni har märkt så är mitt humör inte det bästa. Mår inte så bra både phsykiskt eller fysiskt. Mår illa jättemycket och är ofta yr. Ja, något konstig är det med min kropp och jag vet dock inte vad det är. Jag har ganska mycket i skolan nu också. Hemkunskap, matte, biologi, engelskaredovisning osv. Det är en massa saker som jag inte orkar ta tag i dock. Jag vet att man måste sköta skolan, men damn vad man inte har lust att sköta skolan när man inte mår bra där! Hatar det stället. Alla mäniskor... Ush vad det finns negativa människor här i världen. Kan ju inte påstå att jag inte är en negativ mäniska men vissa personer i min klass vet inte vad glad är.

Det är irriterande med sånna personer. Kan dom inte bara lägga ner och sluta leka tuffa för en gångs skull. Släppa loss och leva livet? Enligt vissa i min klass så är ''leva livet'' för dom att ringa ölbilen och slösa alla sina pengar på att bli fulla och få skit för det av sina föräldrar sen. Sånt faller inte mig i smaken och jag tycker att det inte finns något patetiskare än att vara 14 år och supa som fan. Nej, det är bara omoget och jobbigt. Full på fredagen, spy på lördagen och supa på kvällen igen? aahh, kul liv. Verkligen.

Folk som ser detta, som super/röker för att alla andra gör det, men egentligen inte vill så har jag en sak att säga till er: Våga säga emot, så svårt är det inte! Vet du vad du vill så är det hur enkelt som helst att kämpa för det. Nej, du är inte töntig för att du inte vill dricka. Jag har fått kommentarer om att jag är töntig för att jag inte gör det och ''att jag leker mamma'' för att jag tycker att det är patetiskt och omoget. Men det är det jag tycker och sen när ni blir äldre så kommer ni bara att ångra det. Man ska inte göra saker som man vet att man kommer att ångra sen, för detta är en sån sak.

aah, som vanligt så brukar det inte vara meningen att det ska bli ett sånthär långt inlägg. Jag tror inte att det är så många som orkar läsa detta. Men om ni gör det, så släng in en kommentar om ni tycker om när jag skriver ner känslor och ärlighet här på bloggen! Jag tycker om att dela mina tankar med resten av svergie, (i alla fall 100 - 300 st av befolkningen xD) för jag vet om att jag inte är den ända som tycker såhär.

Haha, kan erkänna det. Jag låter lite som en mamma, men jag vågar i alla fall stå för det. Jag tycker såhär och jag är inte töntig för det. Tyck vad ni vill, men jag vet sanningen så jao.. Ska dränka mig i min spelningslista räddare i nöden, big love.... Eminem, Avril Lavigne, Chris Daughtry, system of a down med mera. Kan det bli bättre?

Pussen! :)



omg, det kan man kalla en gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jättekul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

2010-10-27 @ 17:57:32
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Millan

Du skrev något sånt om "ditt 2009", för rätt längesen. Kan du inte skriva det igen? ;)

Eller berätta något annat sånt, jätte intressant, tkr jag! (a)

2010-10-27 @ 18:57:43
Postat av: stephanie

awe lille felicia, bra skrivit.

håller med dig till hundra med det med dricka och sånt. liksom hur kul kan det va?

haha jag vet ju inte eftersom jag själv inte drícker :)

och juste bara så du vet är nemo min, så håll dig undan.

pusspuss

2010-10-27 @ 20:50:24
URL: http://stephaniebyrlen.blogg.se/
Postat av: Lucy

Jag är väl i princip dubbelt så gammal som du men har för den sakens skull inte glömt hur det är att vara "ung", tonåring, och allt vad det innebär. Att stå med ena foten i barndomen och andra i vuxenlivet, det kan vara en nog så svår utmaning ibland men måste bara säga att du verkar ha bra koll på läget.



Var stolt över dig själv och tumma aldrig på dina åsikter och värderingar.



Du är en förebild för unga tjejer!



Kram Lucy

2010-10-27 @ 22:29:07
URL: http://lucyvida.blogg.se/
Postat av: sophiiiiiiiiiiiiiiiiie ^_^

hahhha, jag gillar att kommentera din blogg ^_^

2010-10-29 @ 15:23:27
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0