♥ I must take babysteps untill i'm fullgrown.

Godmorgon!

Ett snabbt inlägg får det bli. Har precis vaknat och jag börjar om 30 min. Behövde sova extra länge kände jag. Idag så slutar vi lite tidigare, 20 i 2, fast vi egentligen slutar 3. Och efter skolan är det konfa, så jag kommer hem om denna gången.

Kom på att vi har mattediagnos idag och jag fick reda på det igår. Jag hade absolut ingen aning. Bra Felicia, Jävligt bra. Men jaja, nu måste jag börja fixa till mig.

puss!



gamal bild typ ...

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag gillar inte Kissie :P

2010-10-05 @ 12:51:57
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: inkognito

Hann inte få ut mer i bloggen igår, det som skrivs i bloggen skrivs först på papper och förs sedan över - inget internet i bilen för min del!

Däremot finns det lite tid på biblioteket ibland, bra när man fryser med.

Ha en bra dag

2010-10-05 @ 12:56:27
URL: http://ibilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0