♥ I will be the hero of war, but it is worth it?



tjockisbild :)

Godday! Hemma ifrån skolan och DAMN vad snabbt veckan har gått. Tycker ni inte det? Alla dessa veckorna har gått enormt snabbt. Lite bra faktiskt. Hihi...

Idag har jag ingen aning vad som händer. Antingen ska jag träffa kristin eller liz. Det beros på om jag får tag på tvilling! ♥ Annars blir det kristin ett tag. Sen ikv sover man hos moster och hennes underbara valpar. Det är bara 2 kvar, buhuu!

Vi hörs kanske under dagen. Men nu ska jag göra nudlar. I ♥ Noodels, hihi!

Kommentarer
Postat av: sophiiiiiiiiiiiiiiiiie ^_^

metallica är braooooooo ^_^

2010-10-16 @ 23:40:37
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0