if you can not tell the truth about yourself, so you can not tell it about others.

Godmorgon mina älskade bloggläsare!

Idag är det dans, wihoo! Men ska in till stan med kristin och stina också. Det ska bli awesome. Tror också att vi ska träffa Jens och Johan idag, men jag är inte säker. Vi får se hur det blir med det. Just nu har jag tråkigt och gör ingenting alls.

Som ni märker så har jag jätte bloggtorka, så kommentera gärna om ni vill att jag ska berätta något eller så.



min underbara sötnos. älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Vad dansar du och i vilken förening? =)

Själv är jag Dansledare så det var därför som jag frågade. Hehe.



Ha det bra!

2010-10-03 @ 12:29:21
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hej! Ja det kan vi göra :)

2010-10-03 @ 12:36:50
URL: http://cassandraevald.blogg.se/
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Hej igen! Jag undervisar i Showdans för tjejer 13-18 år och det här är mest en kul grej vi gör på fritiden. Så jag få ingen lön och tjejerna betalar ingen avgift, utan endast 50 kr/person för lokalhyran.

Jag har dansat Showdans och Jazzdans sen jag var 6 år. Jag har även provat på LatinoJazz. Och då dansade jag i Aktiv Ungdom Södertälje. Sen när jag blev 17 år jobbade jag som Dansledare i Korpen Södertälje, i 3 år. Så jag har alltså jobbat som Dansledare sen tidigare!

Jag var 20 år när jag slutade med det. Så nu när jag är snart 22 år, känns det skönt att ta upp undervisandet igen.

Och jag håller med dig, dans är livet! =)

2010-10-03 @ 12:41:08
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv vad du tycker om kissie :)

2010-10-04 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0