I'm a bad bad pigg, come and eat me!

Chaha Bloggen! Haha, jag skojade.

Glömde skriva innan jag stack hemifrån och jag tycker att smsblogging är enormt tråkigt så det fick blev som det blev. Men i alla fall, kristin och stina kom hem till mig och väntade tills jag fixade klart mig. Sen stack vi ner till stan där vi först fikade. Jag och kristin delade på en varm choklad och vet ni vad, jag fick inte ont i magen. Är ju laktosintollerant egentligen.

Sen hade jag streetfunk som äntligen hade börjat och jag verkligen ääääälskade det! När det var slut så gick vi 3 hela vägen upp till statena där vi hälsade på min mosters underbara valpar. Jag är så kär. Dom har bara 8 dagar kvar, sen så blir dom sålda. Eller som jag säger: Dom har bara 8 dagar kvar att leva. Haha, nej men jag säger fel hela tiden. Fan va fult, så sitter jag nu och gapflabbar åt mig själv. Vad är det med mig? :)








ja, den ända seriösa bilden är den sista och det är på en hund. Ja, vi är inte så seriösa hihi. Dom två första var från i fredags. Bilder (och filmer) ifrån lördags kommer när stina har skickat dom. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0