♥ I'm gonna find you and take it slowley.

Tjaaaaaaaaa! Tänkte göra ett awesome videoinlägg men såklart så skulle min mobil dampa och stängas av 1 gång i minuten så, så blev det inte. Ni får ett skrivinlägg nu. Jag orkar igentligen inte, men jaja.

Konfan slutade klockan 6, men jag stannade kvar och bakade med ett gäng härliga personer. Äter så grymt mycket onyttigt. Jag ska börja halvbanta. Med halvbanta menar jag att sluta äta en massa kakor, muffins, godis och annat fett och sen röra mig mer. Mest för hälsans skull. I alla fall, det var awesome att träffa jonathan igen, även om han är elak, hihi. 

Har varit hemma ett tag, men har inte hunnit blogga för att jag kämpade med mobilen men jag gav upp. IDAG BÖRJAR DESPEREN HOUSWIFE & COUGERTOWN! AWESOME!!!!



jag och jonathan. Och min saknade tröja som någon på gympan har snott. MOGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0