♥ Kommer att sakna dig enormt mycket :|

Ignorera mitt tjocka ansikte. Men visst blir man kär? En blandning mellan papillon och chiuaua. Det är två av mina mosters ursöta valpar. På första bliden är det Tjocke Molle (Innan hette han max, men nu är det tjocke molle) och på andra bilden är det Minus. Grymt söta, ellerhur? Dom har bara 6 dagar kvar, sen blir dom sålda.

Jag är bokstavligt talat kär i dessa valparna. Ska dit på torsdag och fredag bara för att verkligen ta vara på de sista dagarna. Kommer att gråta när dom blir bortlämnade. Jag skojar inte, jag dör. Som tur är så ska hon behålla en av hundarna. Dock tjejen, den hunden som jag tycker minst om men det är chill. Om 4 år så ska den hunden föda valpar och en av dom är mina, eftersom att jag är 18 år då hihi.

Ska se couger town. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0