♥ Lite svar på kommentarer ;)

Har fått en hel del kommentarer nu för tiden. Tänker svara på några, men dock bara ytterst få anonyma.

johanna om ♥ Jag just nu ...:
har du ett bra självförtroende?

Svar: Asså, egentligen har jag inte det men jag går inte runt och säger: ''fan vad jag är snygg'' och ''kolla vad söt jag blev på denna bilden!'' osv. Visst, det är bra att ha ett bra självförtroende men när man blir lite för självupptagen så kan det bli lite för mycket. Mitt självförtroende är jätte jätte dåligt och det är pga många saker som jag helst inte vill ta upp här i bloggen, men jag går heller inte runt och säger: ''fyfan va ful jag är, jag kan inte visa mig såhär!'' utan jag lever livet i alla fall. Folk som träffar mig kan tro att jag har väldigt bra självförtroende, men dock inte!




Cassandra N om ♥ Ångest, frustation och hemska nätter...

Ush, det verkar hemskt!
Har du snackat med tex en skolkurator eller så?

Svar: Jag har pratat med skolsyster ett tag i 7an men jag tyckte inte att det hjälpte det minsta. Hon nästan tvingade mig att berätta en massa saker och malde på att hon hade tystnadsplikt och att hon inte skulle säga något vidare. Men ändå skickade hon mig till um flera gånger fast jag inte ville. Därför sket jag i att gå på tiderna som hon satte upp. Jag vill lösa allting själv som jag skrev. Jag behöver ingen hjälp! Inte just nu iaf...




Anonym om ♥ Sometimes it seems like you dont give a crap..:
Har läst att du går på sångpedaog, men vad gör du där? Får du ut någonting av det?

Svar: Att börja hos sångpedagog är en av det bästa sakerna jag har gjort. Jag får ut så mycket av det och det finns inget bättre än att stå där och verkligen förstå hur mycket man har utvecklats. Det vi gör är att jag väljer en låt, så spelar jenny (min grymt duktiga sångpedagog) på pianot och så sjunger man till det. Så hjälper hon en med det man behöver träna på och det hjälper, tro mig! Rekommenderar det starkt!




Det var dom frågorna! Tänkte köra på en liten frågestund faktiskt om jag pallade. Men det får vi se. Få bli någongång när jag har en extrem bloggtorka. Pallar inte göra nudlar och jag tror det blir kristin. Vi hörs sen, puss!



hahahahahhahahaha! Jag och hannah för ett låååångt tagsen då vi klädde ut oss! hahahahahhahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0