♥ Min åskikt om kissie.

Fick en liten kommentar (dock anonym, gud vad jag hatar anonyma!) om att jag skulle tillängna ett inlägg till att skriva vad jag tycker om Alexandra ''Kissie'' Nilsson.





Alexandra Nilsson AKA Kissie. Vad har hänt med henne? Jag har kollat runt lite på youtube och såg några videoinlägg då hon hette kissies.blogg.se. Alltså två årsen och jag har bara en sak och säga. Så som hon såg ut då var enormt fint! Hon var söt och Kissie var bara en roll. Enligt mina observationer så har Kissie verkligen tagit över henne. För om Kissie bara skulle varit en roll så skulle hon aldrig gjort alla dessa operationerna. Och hur fan sminkar hon sig? Sen alla kommentarer hon får på sin blogg. Visst, hon är ful och en jävligt dålig person (iaf av det hon visar på bloggen) men kommentarerna trycker ju ner henne? Hon får ju pengar på varje kommentar men jag bara undrar hur många gånger hon har gått igenom sina kommentarer och brustit ut i gråt. För vissa kommentarer är verkligen inte snälla. Som denna jag läste:

fyfaen!
Du är såååå jävla äcklig och ful. Innan du började operera dig så om man tog sig tid och fixa dig kunde det kanske finnas nåt gulligt i dig men nu ser du bara ut som en sönder knarkad utomjordig
jag spyr nästan när jag ser dig. Och jag går in här på din blogg för det e så jävla kul och läsa alla patetiska saker du skriver om. Asså du har sakt att “kissie” bara är en roll, att du inte är sån egentligen, asså ööh! Vafan operarade du dig då för om det bara e en roll, du ser ut som ett missfoster :s
Asså så fort jag har publicerat detta kommer jag gå och spy av din fulhet
Kan inte förstå att det endå finns så många som ser upp till dig. Stackars dem säger jag bara!
Ha ett trevlig patetiskt liv.

En sån kommentar är inte så jättesnälla. Visst, jag tycker ungefär samma saker. Men hon har enorm press på sig, för det har man som kändis. Inte för att jag har upplevt det själv, men så är det. Tex Eric Saade. Varför tror ni att han alltid går omkring med solglasögon, hatt och halsduk när han går på stan? Inte är det för att han tycker det är snyggt, utan för att han helst vill gömma sig undan ifrån fans när han vill ha en trevlig dag på stan med sina kompisar? Kissie har ju också börjat gå omkring med halsduk över huvudet.

NI FOLK SOM KOMMENTERAR TASKIGA SAKER PÅ KISSIES BLOGG. HAR NI KANSKE INTE MÄRKT ATT NI ÄR PERSONERNA SOM ÄR PATETISKA? OM NU NI SPYR NÄR NI SER HENNE, VARFÖR GÅR NI IN PÅ HENNES BLOGG?

Jag fick en kommentar för några dagarsen där det stod: Gå och häng dig :) Du som skrev det, vad har jag gjort dig? Jag tar inte åt mig av sånna kommentarer. Så varför slösa energi på det?




Kissie för två årsen. Visst hon var lite fjortis, men hon var söt. Kolla på henne nu? Asså omg...

Kommentarer
Postat av: Amanda och Emma

Vad fin blogg du har. Titta gärna in på vår blogg och ge oss tips för att den ska bli bättre! Ha det bra!

2010-10-04 @ 22:54:46
URL: http://emmaamandaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2010-10-04 @ 22:59:33
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Marie

2010-10-04 @ 23:08:23
URL: http://marrwie.blogg.see
Postat av: Anonym

- hahahahaha!

2010-10-04 @ 23:24:11
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: tiny

Jag tror nog inte hon tar åt sig heller..

2010-10-04 @ 23:52:25
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: Martin Jonasson-Rietschel

Men snälla.. Operationer har faktiskt inte någonting med rollen Kissie att göra. Hon gör väl operationer för att förbättra sitt utseende, vilket faktiskt är ganska normalt nu för tiden.



Jag har ingen roll t.ex. Men jag vill göra vissa ingrep och operationer, jag är nöjd med mitt utseende. Men jag vill faktiskt förbättra det jag själv är missnöjd med mig själv. Och till det behöver man ingen roll.

2010-10-05 @ 01:30:13
URL: http://martinrietschel.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller med om att Kissie bara är en roll, annars vet jag inte om man har alla hemma. Om du förstår mig? Jag tror att alla dessa arga kommentarer är precis vad hon vill ha. Hon vill göra folk upprörda, men sen är frågan om det är så kul att vilja att folk ska hata en. Skulle du vilja det? Inte jag iaf.

2010-10-05 @ 15:02:55
URL: http://sannythecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0