♥ SVAR PÅ TAL! SÅ TYCKER JAG!

Anonym om ♥ Live your life, love your life!: '
assoo ooftAa?
nHur fan kan du gillAAa nemo? Han pajjAdw nästan paows och hugos förhållsande. hUR fna kan du trycka om honom dåA?

 

Hej du anonyma mäniska!
För det första, så borde du skriva ditt namn eftersom att du borde stå för vad du tycker. Annars kan du ju lika gärna inte tycka alls, ellerhur? För det andra, mannen? Din stavning? Haha, det var så patetiskt. Menmen. Ska svara på din fråga om hur jag kan tycka om nemo trots han ''nästan pajade nemo och paows förhållande''. Egentligen har inte jag med detta att göra. Detta är en sak mellan paow, hugo och nemo men nu tänkte jag vara snäll emot nemo (Nemo, jag älskar dig! ;$) och skydda honom efter alla påhopp osv. Vissa personer går och hatar nemo pga detta, men det sjuka är att dom BARA har hört Paulinas och Hugos veriation. Do you're research för helvete!

Enligt mina åsikter och vad jag tycker om det hela så gjorde nemo knappt fel. Visst, han hade ett ansvar. Nemo är 23 år och borde tänka på att inte ligga med en upptagen tjej på 16 år men vafan? Gjorde inte paulina fel? Inser ni inte att paulina som dock är 16 och har en kille borde tänkt på att inte börja hångla/knulla/flörta eller what ever. Hon borde ha tänkt på hugo och inte ''förfört'' Nemo.

Jag stör mig på folk som inte ser igenom paulina. Jag känner inte henne och har aldrig träffat henne, så jag kan inte säga något speciellt men hon är (som Nemo sa) inte samma Paulina på bloggen som i värkligheten. Folk vill gärna tro på att Paow är en jättegullig och oskyldig tjej. Men jag är bra på att läsa folk (speciellt killar, hihi!) och jag ser igenom det hon skriver. Hon är jävligt mediakåt! Jag menar, henne och hugos förhållande var ju bara fejkat ifrån början baaara för att dom skulle få lite uppmärksamhet och lite mer läsare. Hur patetiskt är inte det?

Nemos veriation!

Som sagt så har jag egentligen inte ett skit att göra med detta som har hänt, men det är så jag tycker. Tycker ni något annat så är det bara till att säga ifrån, ellerhur? Så folk, sluta hata nemo för detta. Hata är ett enormt starkt ord och man kan verkligen inte hata någon man inte känner. Okej, jag ska inte säga något. Jag älskar ju honom och älska är ett otroligt starkt ord det med! Men jag älskar nemo. I alla fall det jag har sätt av honom på kungarna av tylösand. Jag bara älskar honom. Han är grymt härlig.

Nej nu ska jag kolla lite kanal5play . kungarna av tylösand. Nemo ger mig verkligen ett leende på läpparna när jag är nere. Han är såå sjuk på ett bra sätt! SKÄGG på er. Haha ^^





jag älskar dig :$



Kommentarer
Postat av: gue

do it ;) ja det gör ja:P

2010-10-22 @ 22:06:50
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0