♥ The DJ got us falling in loved again!

Hejsansvejsan käära bloggläsare. Just nu dansar jag för fullt faktiskt. För att få ett bra betyg i idrott så måste man hålla en välorganiserad idrottslektion och lilla jonas (aka gröna bagetten) frågade mig om jag kunde hålla i dans. Såklart så ställer man upp för att lära ut sin livstil. Så nu, för att göra en så bra dans som möjligt så håller jag redan på att göra en ny dans till låten som står i rubriken. Den blir helt ok faktiskt. Är inte så säker på om det är för snabb eller avancerad. Kanske gör en lättare i fall att? Äsh, så svår är den inte.

Det får bli sista inlägget för ikväll, för jag är jävligt utmattad. Men ni får ha det så gött så hörs vi imorgon. Just, vi har bildprov. Det hade jag totalt glömt bort. Har inte ens tittat igenom pappret man ska kunna om en massa primilärfärger osv. Skit samma. MVG i bild är inget jag är i stort behov av.

Godnatt sputnik!

 

en till dansbild. hmmm ?


Kommentarer
Postat av: Linn

Fan va kul, hoppas det går bra!

2010-10-08 @ 15:53:41
URL: http://welcometomyworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0