♥ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Sista inlägget för ikväll får detta bli. Jag har ingen aning om vad som händer med mig? Ni kommer ihåg hur sjuk jag var igår? Jag hade ju jätteont i magen och världens huvudvärk och tror ni inte att det satt kvar tills idag? Eller nej, allting hade gått bort när jag vaknade på morgonen men sen på spanskan, exakt samma tid som dagen innan så fick jag den otroliga huvudvärken igen. Hade den resten av dagen, men den försvann strax innan konfan.

När jag kom hem därifrån kom huvudvärken tillbaka och magontet. Yrseln är också tillbaka, trots att jag ligger ner. Någon som har/har haft samma symptom eller känner någon som har det? Eller bara vet vad det är? För detta är sjukt och otroligt jobbigt. Som tur är så mår jag inte illa. Det är en av de värsta sjukdommar som finns. Inte för att det är en sjukdom, men jag vet inte vad det kallas.



hihi, älskar verkligen denna bilden!




readers of the day: 187 so far...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är mensen sen?

2010-10-05 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0