been home for a while...

Har varit hemma i någon halvtimme nu. Kommer ni ihåg när jag var värsta paint nörden? Typ ritade 100 bilder på mina vänner i paint. I alla fall, här får ni länken till lite bilder som jag har ritat: http://feliciaofsweden.blogg.se/2010/may/paint-bildbomb.html. Blev nöjd den första, men dom andra blev lite fail. Gjorde en ny idag:




Ska föreställa mig, men det syns inte att det är jag, hehe. Ögonen sitter lite högt upp och näsor är absolut inte min starka sida, men skit samma. Vad tycks? :) Har lite brist på folk att rita, så bara säg till om jag ska rita någon.

Ska börja packa lite för att gitta till de underbara valparna! Ska bli fetigt nice.
& btw, jag älskar frida :)


Kommentarer
Postat av: sophiiiiiie ^__^

rita mig vetja :D

2010-09-24 @ 19:38:23
URL: http://elisophie.devote.se
Postat av: Anonym

jahaa men jaag älskar inte dig, skojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja

älskar dig felicia

2010-09-24 @ 21:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0