Hahaha, fula killar på bdb!

(Han) - Wow ... Sexi!

(Jag) - Haha, stick!

(Han) - Varför då? :(

(Jag) - för du är en äcklig gubbe på 18 bast och jag vill nteh ha någonting med dig att göra :D

(Han) - tack o du är en äcklig fjortis

(Jag) - hhahahahhahahahaha, ja för du känner ju mig så bra :D


Palla sånna killar asså, haha? Jag menar först ba: wow ... Sexi! och nu: du är en äcklig fjortis. Haha, fyfan va kul. Jag tycker sånt bara är sjukt patetiskt. Det är kul att skriva tillbaka, men palla ändå.

Som ni ser har jag gjort om designen lite. Är sjuuukt nöjd! Vad tycker ni? Jag tycker att jag är grym på desigenr! Detta får bli sista inlägget för ikväll för att jag ska typ sova nu. Ska bara snacka lite på msn med Johan. Godnatt och kyss!



look into my eyes and tell me what you see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0