HAR ETT STORT DILEMMA!

Som ni vet har jag bloggat på denna bloggen i snart ett år. Men det är en sak som jag verkligen stör mig på. Feliciaofsweden. Ett jävla fjortisnamn, jag vet!

Som dom flesta vet så har jag haft min lilla fjortis period. & Det var just då jag startade med denna bloggen. Så feliciaofsweden blev mitt bloggnamn. Och det är faktiskt sjukt pinsamt. För alla vet att ''ofsweden'' efter sitt namn är fjortis rätt ut sagt.

I mitt allra första inlägg skrev jag:

& ja, jag har börjat blogga 943094204 gånger, och sen slutat!
men denna gången lovar jag att jag ska försöka fortsätta!
hihi, ha det bra! :)§§

Och det har jag lyckats rätt så bra med. Har ju snart ett år i min fina lilla blogg. Men saken är den att jag verkligen inte orkar gå runt med att heta feliciaofsweden. Men det känns ganska coolt att hålla kvar i samma blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0