Heden, omg va kul :o

Det var så mycket roligare än jag hade trott! Riktigt kul.

Tresteg: 8m & 30 cm.
Höjdhopp: Saxa 115 cm.
100 m: 15:12 sek.
800 m: 4:3 min
Stöta kula: 7 m & 60 cm.
Längdhopp: 3 m & 80 cm.
Stafett i lag: Näst sist. Mickes fel, haha!

Hade en sjukt rolig dag med en massa skratt och skit. Hade bäst resultat av alla tjejer i högstadiet tills frida n00b kom och slog mitt rekord med 15 cm har ja för mig? jaja, skit samma. Det är bara en tävling emot sig själv och jag blev rättså nöjd med mina resultat. Inte för att det var bra, men helt ok ändå? Eller? Jag har aldrig gått på friidrott i hela mitt liv, så helt ok ändå. Jaja, shit samma.

Klockan 4 blir det konifrmation med frida, jao! Men först och främst måste jag göra såklart, nudlar och städa rummet. Vi hörs sen, puss!



nu ska man lära sig om gud, jao (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0