hon kastar nyfödda valpar i en flod! ;o

*Varning för känsliga tittare och djurälskare*
http://www.liveleak.com/view?i=bb4_1283184704




No you didn't.

Jag blir så otroligt lack på den här tjejen. Hon heter Katja Pushnik och snackar kroatiska. Hennes bror filmar när hon kastar i 5 nyfödda valpar i floden Vrbas River som ligger i staden Bugonjo, Bosnien. 5 små oskyldiga valpar!? Vad har dom gjort henne? Den psykopatiska tjejen som kastar hundarna ler under hela tiden. Jävla BITCH!


Jag har ju varit valpvakt för en vecka sen. Jag har haft 4 stycken små valpar på 3 veckor i min famn. När jag ser denna filmen så blir jag så jävla arg. Så som dom valparna piper när hon tar upp dom ur hinken får mig att lida med dom. Jag har aldrig hört en valp pipa så högt i hela mitt liv. Och jag har ändå varit nära valpar en massa gånger. Det är sjukt.


Vart är världen på väg? För någon månadsen var det ju en tant som kastade ner en katt i en soptunna. Där fick katten ligga i 15 timmar tills dom hittade den och nu det här? Tänk vad som händer mer runt om i världen som ingen får med på film. Det finns sjukt mycket djurplågeri och misshandel i världen! Vilken sjuk jävla mäniska får för sig att göra detta!?

Tycker att folk med facebook ska gå med i denna gruppen:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/I-want-to-KILL-the-dumb-bitch-that-threw-the-puppies-in-the-river/148535401836376?ref=ts

Varför hon och hennes bror la upp filmen på youtube fattar jag inte? Dom försår väll att det är grov djurplågeri och att hon kommer att bli bestraffad. Leendet hon har på läpparna när hon kastar i valparna i floden är nog inte kvar efter att hon har fått reda på att hon kommer att få böta 100 000 euro (1 miljon kr). Undrar vad dom pengarna kommer att gå till?

Skulle jag fått chansen så hade jag smällt till den där bitchen så jävla hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0