oooops, ingen bloggning ;$

Har inte hunnit! För direkt efter skolan gick jag hem och städade jättesnabbt, sen körde min mamma mig till min moster. Jag säger bara OMG vad söta valparna har blivit! Dom är 5 veckor nu. Och min älskling som heter Max var näst minst innan, men nu när jag hälsade på så var han så tjock så att det finns inte. üüüüüüüübeeersöööt!

Sen nu när jag kom hem så följer jag HIF Matchen emot Mjällby online. Det går riktigt bra, 2 - 0. GÖTT HIF!

ETT RIKTIGT BRA TIPS PÅ EN SIDA!
http://www.livescore.scoreradar.com/?alias=svd&key=Bm2lHebv&ts=1285002000000&language=se&matchid=1271106

Där kan ni se allting som händer på HIF matchen riktigt enkelt!



skit enkelt OCH RIKTIGT BRAA!

Nu ska jag gå över till Nikita Brix lite snabbt för att hämta lite kläder som inte hon vill ha mer. Vilket är awesome. Hon har riktigt bra klädsmak. Så det ska vara härligt. Vi hörs senare!

http://www.nikita.devote.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0