Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig!

Tack för denna kvällen och pratstunden. Tack för alla minnen vi har skapat under alla dessa år. Du är min absoluta bästa vän Frida. Du säger alltid som det är, även om det är bra eller dåligt. Du berättar för en saker som ingen annan vill berätta. Saker som måste sägas, men som kan såra. Men det är bra. För äkta vänner berättar sanningen i alla lägen och det gör du. Vad saken än gäller. Jag älskar dig Frida. Tack för allt! ♥



Du är underbar!

Ska börja släcka ner och sånt nu. Är riktigt megs trött, så jao. Imorgon är det hemkunskap. Längtar jag? Njea. MEN DET ÄR TORSDAG OCH DET INNEBÄR DAAAAAANS! Och sångpedagogen. Så mega härligt. Dans är underbart, då är jag mig själv. Ska vara lite med sophie i stan innan dansen också. Det ska bli nice.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0