SPINDEL I SKOLMATEN!?

OMG!

när vi var i matkön så kom älskade cornelia och sa hej. Så berättade hon att en tjej i hennes klass hade hittat en spindel i sin skolmat. Vi sa bara ööh och lite sånt, sen var det inte mer med det. Men sen efter ett tag när vi satt och åt så skrek några vid bordet brevid. Det var en spindel i hennes sås också! Snacka om att man har lite panik. Tänk så har jag ätit en massa spindlar idag? Nej, fyfan va äckligt!

Denna dagen ska gå ut på att plugga. Har så jävla mycket jag ligger efter med eftersom att jag kom igång med mitt arbete lite senare för att jag var i spanien. Så nu har jag hemkunskap tills imorgon, matte tills på fredag och utvärdering på vårt politikuppdrag tills ikväll. J-A-G P-A-L-L-A-R I-N-T-E! Så nu ska jag laga nudlar såklart och sen börja plugga lite. Vi hörs!



jag & min lillebror på nyår. Snacka om gammal bild. & hej, jag är fjortis på bilden (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0