Tja mina kära bloggläsare! Vet att jag h...

Tja mina kära bloggläsare! Vet att jag har varit enormt kass på att uppdatera min blogg nuförtiden. Jag har fullt upp med skolan, älskling, kompisar osv. Just nu smsbloggar jag ifrån impulse. Direkt efter skolan drog jag till stan för att möta upp min kära storebror julle, hans flickvän lynn, hans kompis kalle och min kära kusin domme som fyller år idag. Ett stort grattis till henne! Vi tvingade henne på sig en bebisdräkt och vingar. Sen fick hon göra uppdrag som var pinsamt för henne. Berättar mer om det när jag kommer hem. Just nu är jag som sagt på impulse dance och väntar på att klockan ska bli 6. Då börjar min älskade streetjazz. Det är ju en halvtimme dit, så jag ska byta om och sen kolla på gruppen innan. Sophie är där och dansar. Vi hörs senare. Smsbloggar sen, puss!


Kommentarer
Postat av: sophiiiiiie ^__^

dans <3

2010-09-11 @ 23:32:24
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0