UGLYBETTY WILLAMINA I DESPERATE HOUSEWIFES!?

Omg?

Såg säsongtrailern för nya säsongen av desperate housewifes och kan ni gissa vem som säger: There's a new housewife in town! Jo, VANESSA L. WILLIAMS! (Hon som spelar Willamina Slater i ugly betty!) Jag förstår inte. Jag kommer att bli så in i helvetes förvirrad när jag kollar på DH sen. Jag menar, kommer få för mig att hon fortfarande heter Willamina och är en bitch som försöker ta över tidningen.

Ja, jag är speciell...



Kanske blir bra, men vem vet? Jävligt förvirrande i alla fall...

Tror du att det kommer att bli bra eller dåligt med Vanessa i serien? :)

Kommentarer
Postat av: Alvie

Hennes karaktär hette Wilhelmina... Heter det i mellannamn btw.

2010-09-28 @ 20:21:39
URL: http://alvisli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0