G R A T T I S | B Ä S T A | B R O R




Grattis Anton! ♥
Nu har min underbara bror fyllt 15 år. Så mycket som du ställt upp för mig och hjälp mig igenom svåra tider, så är du värd allting på denna jord. Du är en enormt storhjärtad person och man kan inte låta bli att bli glad i din närhet. Du är så jävla bäst. Helt awesome! För seriöst, det finns ingen bättre än du. Min bästavän, min bror, min underbara kompis. Du är allt och mycket mer. Utan dig så vet inte jag vad jag skulle tatt mig till. Du är så otroligt vacker också. Både på insidan och på utsidan. Kommer du ihåg förra våren/sommaren? Haha, vad fan höll vi på med. Ena sekunden var vi (jag) skitkära, sen blev vi ovänner och typ hatade varandra. Men nu är det perfekt och jag vill tacka dig för allting som du har gjort för mig. Du är helt underbar. Jag önskar dig det bästa på din födelsedag. Hoppas du har världens awesomeigaste dag, för det är du värd. Hoppas också att du får många fina presenter och allting löser sig. Jag älskar dig, så otroligt mycket ♥ Grattis igen!


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist

skoj när lillebror fyller år :)



tack för kommentaren, följ mig gärna vi bloglovin!

2011-04-28 @ 20:17:32
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Visst kan vi följa varandras blogglovin :)

Bara om du inte är någon som tar bort en efter ett tag.

Säg till annars när du lagt till mig :)

2011-04-29 @ 01:11:56
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0