Trevlig helg...

Jo, min helg kommer bli hur trevlig som helst. Plugg, plugg, plugg. Nej, men ett annat arbete ska vara inlämnat och jag har typ knappt gjort halva arbetet. Braaa Felicia, bra!

Nej, men vaknade vid 9 idag för att åka in till impulse och kolla på den tredje auditionen. Ni vet den för showgruppen? Jag har ju redan gått vidare, så jag kunde tyvärr inte vara med och dansa :( I alla fall, alla som sökte gick vidare på grund av brist på folk vilket jag tyckte var orättvist. När jag var med gick 4 tjejer inte vidare och några av dem var typ 10 gånger bättre än vad jag är. Så om alla fick gå vidare borde dom också...

Men jaja, det får vara så. Tycker synd om de andra men jaja. Ska inte klaga :)

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0