ALDRIG

Jag kommer aldrig kunna dricka en Redbull igen. Aldrig i hela mitt liv. Jag kommer aldrig kunna lyssna på en person med 08-dialekt. Jag kommer aldrig i hela mitt liv kunna ens se åt någon i din ålders håll igen. Jag kommer aldrig kunna sluta lyssna på den låten. Och varje gång jag hör den så tänker jag på dig... fuckyou så jävla hårt.

Lät han in. Lät han ta.
Lät mig tro, vad han än sa.
Jag lät det gå, svävade på moln.
Tills han slet mig i stycken och spottade på mina sår.
Litar inte på någon och allt är hans fel.



Defenitiv bloggpaus. Hur länge vet jag inte. En dag, en månad? Jag har ingen aning. Jag måste bara få mig själv på bättre tankar först. Annars blir det så att jag skriver emoinlägg i bloggen hela tiden och det tror jag inte ni vill höra om.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad har hänt? :o

2011-08-09 @ 01:19:45
URL: http://swaagtastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0