BABY, JAG VET ÄNDÅ VAD SOM HÄNDER

Att mitt hat för den cp killen inte kan släppa. Fan vad jag önskade att jag bara kunde ta en MP40 och kötta allt vad jag hade på honom. Die motherfucker, die!

Hade en underbar kväll med Frida igår + en underbar dag med isabelle, frida och hela impulse. Var på öppethus och den nya läraren var (tyvärr) en besvikelse. Det är inte lätt att komma efter vivi ska jag bara säga er. I alla fall, jag bestämde mig för att gå på dancehall. Inget mer på impulse för min del denna terminen! Dock blir det kanske 2 - 3 danser till på Passion Dance Studio. Får se efter invigningen!

Älskling är påväg hit och jag sitter bara i underkläder.. aja baja. Måste börja klä på mig innan han kommer. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0