CALL OF DUTY

Samtidigt som Frida sitter och pratar med sig själv (hon säger saker som: ''Nu rör vi oss grabbar'' och ''Det är lugnt nu boys!) när hon spelar Call of duty ligger jag framför datorn. Vi kör såhär varannan. När man dör så är det byte. För första gången spelar någon mer än 5 min. Grattis Frida! Nej, men för att vara nybörjare + tjejer så är vi faktiskt bra tycker jag. Vi har även kollat på en film. ''Trust'' hette den. Sjuk film. Började gråta en del gånger, för den var rätt sorlig. Tycker den är lätt värd att se!


Kommentarer
Postat av: Evelina

läger till dig nu kommentera när du lagt till mig !:D

2011-08-20 @ 12:52:23
URL: http://evemey.blogg.se/
Postat av: Erika

Kör ni online? :)

2011-08-20 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0