CONFUSED

Jag träffade zaci och hela vikenlaget. Fett awesome. Dom spelade och förlorade med 2 - 0. Stackare.. efter det stack jag med Karin till Laröds skola där folk som spelar i eskilscupen övernattar. Där fick vi en massa nya vänner. Bland annat Alex, Oscar (dynamit harry eller Bangura), Pontus och Jonas för det mesta. Men sen även William och turken. En massa härliga människor faktiskt. Vi hade en awesome time med dom och sen skulle dom gå och lägga sig vid 11 för att spela matcher imorgon. Töntar :) Just nu smsar jag med allihopa och ska gå och lägga mig.

Imorgon gittar jag till Olympia för att kolla på en match redan vid klockan 10. Döda mig... :)



Kommentarer
Postat av: karin

bangura is back on the way!

2011-08-09 @ 15:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0