CONFUUSEEEED

Okej, dansen. Jag har bestämt mig för att inte sluta helt. Nu i 9an kommer jag ha riktigt mycket. Vi ska ju vara med i Wag The City vilket är en fete musikal med en annan skola. Det kommer ta mycket tid och för att inte snacka om minnet. Kommer ju blanda ihop allt. Och sen har vi ju också mina betyg. Jag har redan de betyg som jag behöver för att komma in på gymnasiet jag vill välja, men för att säkra mig om platsen måste jag ju få ännu bättre betyg. + audition på det.. omg. Vi får se om jag lyckas in.

I alla fall. Jag kommer alltid att älska Impulse. Det kommer bli svårt att lämna. Jag har nämligen så jävla många minnen och underbara händelser därifrån. Men nu har det öppnat en annan dansstudio som heter Passion Dance Studio. En gammal impulse elev/instruktör har öppnat eget och jag känner mig jävligt dragen dit. Jag vill dock inte dissa folket och impulse. Jag älskar det stället och känner mig så jävla hemma där. Hmm... får se hur det blir.

Jag har en känsla av att gemenskapen på PDS kommer vara hundra gånger bättre än impulses.. men det är bara min känsla.



wow... dagens ilandsproblem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0