DAGENS LISTA

Dagens humör: Trött som fan..

Dagens mående: Jag har mått illa nästan hela dagen och jag är så extremt trött också för den delen. Bläää!

Dagens borde: Städa rummet. Det borde jag alltid göra men jag gör det aldrig...

Dagens frisyr: Hade håret uppsatt på idrotten och sen så bara släppte jag ut det för att jag inte orkade fixa till det något speciellt.

Dagens smink: Inget smink

Dagens klädsel: Tights + en gammal brun/vit tunika från H&M.

Dagens planer: Jag ska träffa Frida bästavänn lite senare :)

Dagens materiella vill ha: Onepiece..

Dagens fundering: Varför har ställen med öppet dygnet runt ens några lås?

Dagens beroende: Mobilen!

Dagens tråkigaste: SKOLAN!

Dagens längtan: Tills klockan blev 1 och skolan slutade...

Dagens superlängtan: Höstlovet...

Dagens tidning: Har inte läst någon tidning idag. Eller igår.. eller imorgon.

Dagens låt: Selena Gomez - Love you like a love song & MangeMakers - Fest hos mange

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0