DÅLIGT HUMÖR

Ser ni att jag har ändrat designen lite granna? Ja, mest färgerna och headern. Men själva basen är densamma. Ska dock ändras strax.

Hela dagen har varit en dålig humör dag. Folk som är i närheten av mig klarar helt enkelt inte av mig vid sånna här tillfällen. Jag träffade Kristin lite tidigare idag och höll masken rejält. Fast jag var så jävla sur, så lyckades jag klämma fram lite skratt här och var. Här hemma gick inte det lika bra. Jag kom hem till skrik och bråk, som gick ut över mig och med mitt humör så gick inte det så jättebra. Det slutade med att jag sprang upp i rummet och sitter här och låter ingen komma in. Jag borde egentligen hitta på något ikväll men jag har inget att göra. Alla är bortresta eller upptagna med annat så själv sitter jag här. Jag har en möjlighet att dra ut med ett gäng killar, men jag orkar inte. Jag är inte på det humöret. Jag har världens lust efter att umgås med mina fina tjejer. Men inte en jävel är ju hemma. För det är faktiskt så att det är för det mesta bara dem som kan pigga upp mig när jag är just på detta humöret. Kanske mens snart? Haha, nej men det skulle inte förvåna mig. Fan. Tänkte springa över till hemköp och köpa ett paket pringles att trösta mig med. Men nej, då var det stängt för 3 minutersen. Nu har jag verkligen ett FML moment. Döda mig...



Jag saknar dig så jäääääävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0