DANCE BITCH, DANCE!

Den ''härliga'' känslan då man stänger ner datorn för att gå och lägga sig, men inser att man glömt blogga. Vid sånna tillfällen hatar jag att ha blogg, hehe. I alla fall. Hade världens mysigaste dag med min fina Oscelioscar. Han kom hit vid halv 5 och vi vandrade runt lite i Laröd för att ta vara på det fina vädret. Vi crashade strax utanför sofiero och där var vi ett rejält tag. Sen stack han hem vid halv 9. Då mötte jag upp Isabelle för att va med Arun och hans awesome kusin Olof. Riktigt rolig dag med många skratt. Tack mina fina! ♥


Jo.. jag kan ju sakna håret lite granna ibland!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Riktigt fint hår du hade där! Såg dig även i verkligheten när du hade den färgen och det var skitcoolt! Ska du färga tillbaka det? :)

2011-08-21 @ 11:43:00
Postat av: frida

oj så brun du är gumms ;******

2011-08-21 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0