DÖD

Tjaa! Tog mig friheten att låna Kristins dator så nu sitter jag här längst fram i husbilen hur ''pigg'' som helst medan de andra slöfockarna bara sover och sover. Olivia stack nyss, så nu är jag jätteensam. Trots att Frida och Isabelle lekte såååå coola igår om att de kunde vara uppe hela natten. Jo visst.. Vi somnade i alla fall vid sex. Jag kände att jag kunde vara vaken längre men jag orkade inte sitta själv så jag passade på att somna lite. Kristin däremot har sovit hela natten. Kul chey det där! Nej, men idag vet jag inte vad som händer riktigt ännu. Ska börja få fart på tjockisarna där bak först och främst. Kan bli skoj! Hehehe.. kyss!



Sexymafaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0