FASTISH

Snabbt inlägg här. Jag stack till väla med pappa och käre lillebror. Där köpte jag en tröja och sen blev det kina mat. Efter det körde pappa mig till harlyckan där jag träffade Frida som just nu jobbar som dommare. Det var jävligt drygt så jag stack därifrån. Lider med Frida faktiskt.. sen åkte jag till gröningen för att träffa krille och hans kompis. Mycket trevligt och mycket skratt. Det var awesome. Nu är jag hemma för att byta om och packa. Sen drar jag och träffas zackiii och vandrar vidare till mamma där jag spenderar nästa vecka. Jag vet dock inet riktigt vad som händer ikväll, men något blir det :)



Älskar dig beestis. Även fast jag facerapear dig så sjukt bra <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0