HUMÖR - AWESOME!

Först och främst måste jag bara säga att min facerape på Frida måste nog ha varit världshistorians bästa! Hoppas verkligen inte Frida ser detta, för då kommer hon gå in på facebook direkt för att ta bort det. Det är nämligen så att hon har vadslagning med olivia att kunna hålla sig borta från facebook i 3 dagar. Så då kommer ingen fatta att det är facerape om hon inte säger något, ellerhur? ;) Dessutom så facerapeade jag henne mitt framför ögonen på henne. Jag sitter med skärmen en meter ifrån henne och hon ser allt jag gör. Dock är hon helt inne i spelet. Hon spelar COD den nörden. Det är vad vi ska hålla på med hela kvällen. AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0