I LOVE YOU LIKE A LOVESONG!

Just nu sitter jag hemma oss Frida medan hon gör sig redo. Vi ska nämligen till Viken och träffa Arvid och hans kompis. Glömde min skyddsutrustning hemma, men tegelstenarna ska med. För ni anar inte hur ont jag brukar få i mina armar och hela kroppen efter att ha varit i viken. De där killarna kan verkligen inte låta bli att slå mig.. blää. Jaja, får leva med det då.

Min dator är sönder, så jag kommer antingen skriva mms/sms inlägg eller inga alls tills torsdag/fredag. Lev med det! Kyss!



söta cheyer!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jätte fin blogg !:D



Lust att göra ett bloglovin byte ? :)



(ursäkte om du inte gillar såna här kommentarer)

2011-08-17 @ 18:51:37
URL: http://evemey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0