JAR OF HEARTS

Kom nyss hem från en utekväll med de gamla vanliga. Kristin, Karin, Rasmus, Jacob, Arun, Marwin, Kalle och Carl. Mina små änglar det där! (Om man bortser från Kristin och Karin såklart!) Nu sitter jag här hemma och har gjort vääärldens fianste sub. Dock vill jag inte äta den för då ser man inte finheten av den längre. Fast jag har gått runt hela kvällen och varit sugen på en mcflurry. jag var en millimenter ifrån att åka in till stan för att köpa en men jag skulle aldrig hunnit tillbaka i tid så jag sket i det. Med förväntingar om choklad i kylen krossades mitt hjärta när jag insåg att vi inte hade det.. så nu får jag äta en äcklig och nyttig sub. Jag vill inte vara nyttig, jag vill ha choklad!



Jag tror det blir bäst såhär.. jag kommer ändå sakna dig. J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0